S. Tóth Márta NLP senior coach, mediátor részére
S. Tóth Márta coach 2013. júniusa óta tölt be jelentős szerepet vállalkozásunk életében.
Tevékenysége első lépéseként a menedzsment kompetenciafejlesztésére került sor, mediációs és life coaching területen szereztünk ismereteket, mely fejlesztette önismereti, konfliktuskezelési, kommunikációs és együttműködési képességünket, ezen kívül támogatja mind a kollégákhoz, alvállalkozókhoz, mind az ügyfelekhez fűződő kapcsolatainkat.
Ezt követően kezdett velünk foglalkozni business coach-ként. A coaching során először a szervezet működését alapvetően meghatározó, szabályozó rendszert fektettük le, átvizsgáltuk alapdokumentumainkat, rögzítettük írásban is azon szabályokat, melyek részben irányt mutatnak a tevékenységeink rendszerében, részben egyfajta keretet adnak a működéshez.
Ezzel, és a rendszer bevezetésével az eddiginél egy jóval erősebb, jelentősebb vállalati értékrendet állítottunk fel, amely a piaci visszajelzések alapján partnereink számára is hitelesebbé tette vállalkozásunkat.
A coaching ülések ezt követően a hatékonyság, profit termelékenység, teljesítmény, eredmény javítását célozták.
A feladatkörök tisztázása, vezetők időbeosztásának javítása, delegálás és csoportmunka fejlesztés, színvonalas és szakértő munkavégzésre képes új kollégák toborzása, létszámbővítés témaköröket dolgoztuk fel.
Meghatároztuk a számunkra megfelelő alapkompetenciákkal rendelkezők körét, a foglalkoztatás ideális jogi és működési hátterét, felkészítés és csapatba integrálás módját, feladatkiosztási és beszámoltatási hátterét.
Nyitónapot tartottunk új kollégáinknak, ahol bemutattuk szervezetünk működését, rövid és hosszú távú terveit, piaci tendenciákat, és megkezdtük a szakmai oktatást, amely azóta is folyamatos.
Kollégáink motiváltak, eredményközpontúak, nyitottak az információk befogadására, lojálisak és elhivatottak az eredmények iránt.
Menedzsmentünk is magasabb szintre emelte a belső kommunikációs, delegálás, beszámoltatás, folyamat tervezés és munkamegosztás tevékenységeit, illetve javított külső kommunikációján, fejlesztette online tevékenységét.
Az elmúlt egy évben tehát nagy lépéseket tettünk, a menedzsment fejlesztésével, működést megalapozó rendszer és dokumentumok bevezetésével, együttműködések és folyamatszervezés, beszámolási rendszer fejlesztésével.
Ezek eredményeként új, eredményes értékesítési csoportot alakítottunk ki, és azóta is fejlesztjük létszámát, új termékeket vezettünk be, melyek a gazdasági stabilitásunkat biztosítják.
Márta a folyamatban támogatta, hogy igényeinknek és kompetenciáinknak megfelelő rendszert tudjunk kialakítani, felismerjük szervezetünk gyengeségeit és erősségeit, megjelöltünk fejlesztendő kompetenciaterületeket.
Stratégiai tervezésünk során szembesített azok hiányosságaival, kérdései nyomán világossá vált, hogy mely kulcspozíciókban szükséges nagyobb tudásbázissal, erősebb vezetői készségekkel rendelkező kolléga szervezeti integrációja. Letisztultak a munkakörök, a munkaköri leírások, ezek nyomán a feladatmegosztás és beszámolás is átláthatóbbá vált.
Személyében egy pozitív szemléletű, megoldás-orientált, megbízható szakemberre leltünk, aki mind személyes, mind vállalati szintű fejlesztésünkben magabiztosan áll mellettünk.
Szembesítő beszélgetéseink, felismeréseink kapcsán mindig nagy hangsúlyt fektet egyéni ötleteinkre, és motivációnkat táplálva a cselekvésre, változtatásra ösztönöz, tanít, fejleszt, hogy eredményes, önálló vezetőkké és szervezetté válhassunk.
Köszönjük munkáját!!!
Kelt, Budapest, 2014. május 30.
Szijártó Rita
Gyémánthegy XXI. Kft.
Operatív igazgató