Skip to main content

Vakáció- sport vs. elhízás

Virtuális kerekasztal beszélgetés vakáció alatti elhízás és sport kérdéskörében. A szereplők bár a valós életben nem találkoztak, véleményük a témában akár dialógus is lehetett volna. Sportoló: Dr. Kiss Gergely – háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázó Edző: Turiné Varga Zsuzsanna – KSC úszás edző Tanító: Erdei Györgyné Ági– Néri Szent Fülöp Kat. Ált. Isk. Life coach: S. Tóth Márta – a Coaching, NLP és Mediáció Akadémia alapítója Szülő: Gulyás Zoltán  – szinte kitűnő ex-nyolcadikos édesapja Diák: Gulyás András – szinte kitűnő ,ex-nyolcadikos.

Please call our toll free number 1-800-225-5151, to be connected with a qualified prescriber. In men, it may cause a decrease in testosterone levels, erectile siofor 1000 buy online Frutillar dysfunction, and decreased bone density. The most recent studies have found that the use of these medications for treatment of erectile dysfunction is associated with serious side effects, and there was a significantly higher frequency of serious side effects in.

Men notice these things in women by their own personal and emotional experience and are therefore able to learn from this. Generic viagra, or the sildenafil, is an effective drug that has been in the market https://asanwazifa.com/employer-11/ for over 40 years. Clinically, clarithromycin works by stopping bacteria that cause strep infections in the throat.

My last post was about how i am currently making it to africa as i am now in nigeria on my african safari! I have unfaithfully a prescription for doxycycline but it is over the counter now. When you buy the nolvadex online, you will have access to different dosage forms like capsules, tablets, lozenges and oral sprays which are the same and all will be equally effective and you can use them for taking a few days off and not for taking a day off.

Zsuzsi – edző: A kérdés amennyire egyszerű, annyira összetett. A táplálkozási igény és a rendszeres mozgás kialakítása a szülő feladata. A szülő választ sportágat, ő adja a falatot a gyerek szájába. Az ideális az lenne, ha rögtön megtalálná a szeretett sportágat. Érdemes először egy alap sportágat választani – atlétika, úszás, futás.. Ha ez megvan, a felelősség megoszlik az edző és a szülő között. Az edzőn múlik, hogy sikerül e megszerettetnie a sportágat, a közeget, a közösséget, s ez napi szinten igény legyen a gyerek életében. Ez akkor működik, ha a szülő nem akarja átvenni az edző szerepét. Nem kell, hogy egyetértsenek, de a gyerek érdekében működjenek együtt! Nem vagyok táplálkozási szakember. Anya vagyok – már felnőttek a gyermekeim – mindig én készítettem az ételt, s minden ízt megkóstoltattam velük, legyen szó gyümölcsről, zöldségről, húsról. Többek közt ez is közre játszott abban, hogy élsportolók lettek.

Gergely – sportoló: Élsportolóknál, így a lányaimnál is élesen elkülönül két időszak a nyári hónapokban. Mivel nincsen iskolai kötelezettség, ezért a pihenőidő sokkal tartalmasabb, tovább lehet aludni, könnyebb programokat szervezni, lecsökken a fizikai aktivitás nagy mértékben. A felkészülés alapozó része nyáron viszont sokkal nehezebb az éves átlag fizikai megterhelésnél. Napi két edzésen 4-6 órákat dolgoznak keményen a sportolók.

Ekkor még hangsúlyosabb az emelt mennyiségű folyadékbevitel, a minőségi és változatos táplálkozás

Zsuzsi – edző: Döbbenten tapasztalom, hogy az edzések után a gyerekek uzsonnás dobozából chips, ropi, nyalóka kerül elő, s legtöbbjük nem vízivók. Vakációról azt gondolom, a gyerekek egész évben leterheltek, ezért a szülő nagyobb teret enged, hogy a gyerek eldönthesse, mivel tölti a szabadidejét a szünetben s ez nagyon leszűkül a telefon, xbox, tablet használatra.

Ági – tanító: Nem feltétlenül baj, ha tartalékkal kezdik az évet, ha a pluszt egészséges, változatos étkezés okozza.

A kiskamasz kortól a látszólagos lustaság a növekedést segítő tevékenység is lehet.

Az iskolában egész évben a nagy a stressz a hajtás, „lerágja” a plusszokat. A menza és a heti 5 testnevelés eléggé kötött a táplálkozásban és az iskolai mozgásban. A nyár a szabad mozgás ideje.

Vakáció- sport vs. elhízás. S. Toth Marta - Life & Business Coach, NLP trener

Zsuzsi – edző:Ilyenkor kéne a szabadidő sport, ami a szülőnek is nagyon jót tenne.

Újra a fénykorát éli, a parkok tele vannak futókkal, gyaloglókkal, bringásokkal. Szóval végre mozgunk!

Gergely – sportoló: A nyári formában maradás vagy kerülés folyamatának vannak jelentős előnyei. A jó időben egyszerűbb (és olcsóbb) sportolni a parkokban, pályákon, vízparton.

András – tanuló: A sportoknak az összetétele változik. Nyáron kevesebb úszás és kajak, de több futás, és egyéb szabadtéri sportok.

Gergely – sportoló: A meleg miatt kevesebb nehéz ételt kívánunk és többet is izzadunk. Teremnek a friss hazai gyümölcsök, zöldségek.

András – tanuló:  A magam részéről külön nem figyelek a kalóriabevitelre. Próbálok egészségesebben enni, de nagyon sok mindent eszek a gyorsétteremtől a desszerten át mindent, viszont a zöldség és gyümölcs sem maradhat ki a napi étkezésből.

Zsuzsi – edző: Muszáj, hogy a nyár folyamán feltöltődjön a gyerek! A sport örömforrás! Megtanulja túllépni a saját határait, küzdeni a céljaiért, baráti kapcsolatokat kiépíteni. Mindezeket a tapasztalatokat egész életében fogja hasznosítanI!

Ágnes – tanító: Fontosnak tartom megteremteni annak lehetőségét, de hagyjuk, hogy a gyerek dönthessen a passzív pihenés mellett is.

Márti – coach: Az aktív és a passzív pihenés egyaránt jelen kell, hogy legyen. Fontos a társas együttlét a korcsoporttal, de ugyanakkor a magányos, elmélyült tevékenység megélése is.

Zotán – szülő: Andris a szünetben 2 sporttáborba is megy, a Mozgásjavító Iskola sporttáborába (főként úszás) Verőcére, ez egy 5 napos, ottalvós tábor, illetve a Bókay kertbe immár tizedszer a Sakktáborba.

Márti – coach: A szellem a test és a lélek gondozása egy nyárba bele kell, hogy férjen. Meg kell nézni, kinek mire van nagyobb szüksége. Ha évközben sok a tanulás, akkor nyáron kapjon nagyobb hangsúlyt a sportolás, de ha évközben jellemző elfoglaltság a sport, akkor többet kell pótolni a lelki, szellemi területen. Rendkívül fontos ezek egyensúlya. Ezzel nem újabb mércék elérése a cél. Hanem szeretettel és hitelességgel közelítsük meg a kérdést. A szülő nyári életritmusában is meg kell jelenjen ez az egyensúlyra törekvés, még munka mellett is. Ne csak tőle kérjük. Ez úgy működik, mint a flow. Ahogy a szülő, úgy a gyerek.

Zoltán – szülő: Ahogy az év többi időszakában, úgy a nyári szünetben is kiemelt szerepet kap a sport nálunk. Keressük a versenyeket, és igyekszünk minél több helyre elmenni. Ezeket a mindig kirándulásokkal, pihenésekkel egészítjük ki. Nyáron hétköznap könnyebben tudunk otthon is edzeni, így a handbike is sűrűbben fogja koptatni Kispest útjait.

Márti – coach: A nyár tökéletes idő arra, hogy gyermek és szülő egy szinergiában éljük meg.

Ha sikeresebben és boldogabban szeretnéd megélni a hétköznapjaid, kövesd Mártát FacebookonYoutube-on és Instagramon is!

Eredeti bejegyzés: Dr. Kiss Gergely, Sportágválasztó Magazin, www.sportagvalaszto.hu

Párkapcsolati Coaching

eadership-Business-coaching-hungary-budapest-s-toth-marta-lineo-international-consulting

Leadership (Vezetői) Coaching

NLP-hypnozis-hypnoterapia-s-toth-marta-lineo-international-consulting

NLP Hipnózis

Gyermek elhelyezés és láthatás MEDIÁCIÓ - Lineo MEDIÁCIÓ Iroda Budapest - S Toth Marta Life Business Coach NLP Trainer Mediator

Gyermekelhelyezés és láthatás

Árnyék (shadow) Coaching - S Toth Marta Life Business Coach NLP Trainer Mediator Lineo Coaching -

Árnyék (shadow) Coaching

Interkulturális coaching - Lineo Coaching - S Toth Marta Life Business Coach NLP Trainer Mediator

Interkulturális coaching

Close Menu